Crkla 802.1X autentikacija
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Crkla 802.1X autentikacija

05.06.2009 | 14:17
Evo dosao doma danas, probam radit na kompu i vidm da ne radi mi internet. Kako sam u studentskom domu, na net se spajam prek 802.1X autorizacije, dosad je sve radilo bez problema. Sada kad se pokusam spojiti na mrezu kaze mi da mi je konfiguracija pogresna... Probao sam drugi username, probao sam drugu uticnicu, opet ne radi, daklem problem je ocito na mom kompu

Btw, mrezna kartica opcenito funkcionira, trenutno sam spojen na drugi komp s njom tako da...

Koja dijagnostika bi sad bila potrebna da se utvrdi u cemu je tocno kvar, malo mi je smijesno da je otisla samo 802.1X autentikacija, a sve ostalo radi

Btw, jucer je nestalo struje dok me nije bilo doma, i kad sam se vratio i upalio racunalo sve je malkice usporeno radilo Nadam se da nije nista ozbiljno

komentari??
bok!
Tema zaključana.
  • dpasaric
  • Posjetitelj
05.06.2009 | 14:44
Prije nego se polomiš tražeći problem kod sebe, probaj neki drugi komp u studentskom domu - da li sve radi ok, možda se nešto polomilo s druge strane. Malo mi je čudno da bi nešto prestalo raditi "samo od sebe", to nisam još vidio.
Tema zaključana.
05.06.2009 | 16:03
Meni se to zna dogoditi kod nestanka el.ener. tj struje.
Ponovno moram restartat router i onda je OK.
Tema zaključana.
05.06.2009 | 17:06
U kojem si studentskom domu?
Tema zaključana.
05.06.2009 | 19:32
@dpasaric - Problem je sigurno kod mene, naravno probao sam spojiti svoj komp na drugu uticnicu, s dva razlicita usernejma, a onda sam i spojio drugi komp na svoju uticnicu s istim usernejmovima i radi. Daklem kod mene je problem.

@jzelko - Nije do toga, kao sto rekoh u stud domu sam, a tu ruter jedino moze admin resetirati, ali nije problem u tome uglavnom, jer ostala racunala normalno spojim na net...

@renato.lubina - Na Savi sam

komentari??
bok!
Tema zaključana.
05.06.2009 | 19:41
da...ja sam isto na savi, i kod mene sve uredno radi...