Microsoft Exchange Server i Mail.app
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Microsoft Exchange Server i Mail.app

28.05.2010 | 19:46
Naime, Snow Leopard bi trebao imati sve potrebno za koristenje Mail.app i Microsoft Exchange Servera, out of the box.

Da li ima netko iskustva s uspjesnim/neuspjesnim postimavanjem Mail-a i MSExchange-a? Ja sam totalni laik po tom pitanju i nadao sam se da ce sve teci automatski. Medjutim...

Kaze u uputama da postoji opcija A)sve se postimava automatski ako je tako konfiguriran server - to ocito nije

A opcija rucno se unose podaci - nije urodila plodom. Kaze da ne moze pronaci server.

I tu moje sposobnosti prestaju. A sistemac nema pojma isto. Na win strojevima sve radi, a on kaze da bi na nekom macu radilo, a na nekom ne i da on ne zna zasto.

Ima li netko neku ideju ili da nadjem nekog "sveznalicu" i da ga dovedem na lice mjesta?

Hvala na svakoj informaciji!

Pozdrav svima.
Tema zaključana.
29.05.2010 | 12:23
radit ce ti sigurno s Microsoft Entourage 2008, ali znam...ja bi također htio da radi s mail.app zadnje sam se zezao s time negdje u 12 mjesecu i isto nisam imao uspjeha.......

mozda se opet poigram s time u pon ponukan bas ovim postom, pa ako uspijem, javim ti
Tema zaključana.
29.05.2010 | 14:21
Pa bilo bi lijepo da radi s Mail.app kad se već hvale da radi bez ikakvih dodataka...

Ja bi se rado "igrao", ali jednostavno ne znam koje još opcije postoje za probati...

Hvala!
Tema zaključana.
29.05.2010 | 16:58
Koja verzija Exchange-a?
Koji protokol želiš koristiti? Exchange, POP, IMAP?
Tema zaključana.
29.05.2010 | 21:31
Ja sam probao u firmi, ne znam verziju Exchangea, koristio sam Exchange protokol i adresu servera sam upisao ručno. Sve je proradilo odmah, bez frke, pokupio je sve online foldere i krenuo syncati njihov sadržaj. Radilo je ali mi je bio katastrofalno spor pa sam jednostavno odustao od svega. I dalje koristim POP3. IMAP je onemogućio naš sistemaš jer mu je nedovoljno siguran.
Tema zaključana.