renderiranje na novom imacu
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

renderiranje na novom imacu

18.08.2013 | 17:27
Bok,
evo planiram kupit imac 21.5, 2.9ghz, trebam komp za 3d modeliranje i renderiranje istog a nema baš nekih tema o tak nečemu. Koristim rino, solidworks, 3ds max i keyshot od programa za sad i u principu mi trebaju savjeti iz iskustva. Dal bude to ok mašina dal ima kaj bolje i tak to.
Znate kak to ide dugo sam šparal, student, bez para pa trebam ohrabrenje.
Tema zaključana.
18.08.2013 | 20:51
Ne znam ništa o tim softverima pa ni o tvom konkretnom pitanju. Samo ti skrećem pažnju kako je iMac od svih Macova najčešće podložan kvarovima, barem po onom što ljudi pišu ovdje, na Jabučnjaku. Nismo radili sustavno istraživanje pa ne znam da li je to proporcionalno prodaji (tj. da li se iMacovi najviše prodaju), ali moj je dojam da se najviše prodaju laptopi, a najviše se kvare iMacovi.
Tema zaključana.
  • dpasaric
  • Posjetitelj
19.08.2013 | 01:42
Za render stroj možda bi ti bilo mudrije kupiti jedan polovni Mac Pro s dva Xeona, pa da imaš više snage od iMaca. Isto tako u Mac Pro možeš staviti neku solidnu grafičku, a sve više softvera danas podržava OpenCL rendering, a to je kod takvih softvera postala bitna stvar. Isto tako kod modeliranja je bitno imati grafičku iz više klase, a ono što nudi ulazni iMac nije baš nešto za takvu uporabu...

Moj savjet ti je da se strpiš do rujna kada izlazi novi Mac Pro, pa će se stariji modeli sigurno moći povoljnije naći u malim oglasima.
Tema zaključana.
19.08.2013 | 04:55
Davore jel se zna barem okvirna cijena novog Pro? Obicno oni imaju koliko/toliko standardizirane cijene ulaznih modela svih linija.

Po meni ovaj novi bi trebao biti jeftiniji, jer je barem 10kg laksi
Tema zaključana.
19.08.2013 | 09:01
A nema ni SuperDrive!
Još 100$ manje
Tema zaključana.
19.08.2013 | 10:40
Johnn kaže:
Bok,