Trazim savjet
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Trazim savjet

18.05.2016 | 08:35
Pozdrav,
potpuni sam laik o svemu ovome, ali trazim savjet, pa ako mi mozete pomoci. Prije godinu i pol kupila sam MacBook Pro preko !Stylea. Prije 3 mjeseca razbio mi se ekran i odnjela sam ga tamo da ga zamijenene, stavljen mi je novi ekran i sve je bilo ok 2-3 tjedna dok mi se prosli tjedan laptop nije ispraznio do kraja. Nakon toga ekran vise ne reagira crn je, ali laptop se normalno pali i radi preko vanjskog monitora. Bila sam uvjerena da to sigurno ima veze s zamjenom ekrana, da je mozda nije dobro postavljen itd. (ponavljam totalno laik). Odnjela sam ga na servis u !Style uvjerena da je neka greska vezana za postav novog ekrana. Nakon par dana iz servisa me zove covjek i kaze da je otisla maticna ploca, nova kosta 3800 kn (posto mi je garancija bila samo godinu dana, ona vise ne vrijedi). Ja pitam kako je to moguce laptop je star godinu dana, kaze postoji hrpa razloga, ne zna se tocno. Sada me zanima sta mogu uciniti, smatram da je prevelika slucajnosta da ovo nema veze s postavkom novog ekrana, takoder nevjerojatno mi je da laptop radi na eksternom ekranu, ali ne i na mac ekranu. Hvala na pomoci, Tihana
Tema zaključana.
  • dpasaric
  • Posjetitelj
18.05.2016 | 09:56
Moguće da je računalo obuhvaćeno Appleovim Extended Warranty programom za računala koja su imala tvorničke greške s grafičkim procesorima. Dobronamjeran servis će ti to rado provjeriti. Možeš pokušati i u Agram Servisu, osobno s njima imam odlična iskustva.

Čudan dio jest da računalo radi s vanjskim monitorom, to bi značilo da je GPU ipak ispravan. Možda je ipak nešto drugo što nije pokriveno produženim jamstvom, ali svakako vrijedi pokušati.