Novi Office 2008 - problemi u radu
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Novi Office 2008 - problemi u radu

17.01.2008 | 14:41
Pozdrav svima,

Instalirao sam student verziju Office-a i nakon početnog oduševljenja izgledom, počeo sam ga koristiti u svakodnevnom poslu kojim se bavim - održavanjem web stranica. Poskidam mailove sa neta, otvorim ih u wordu (tablica u wordu sa slikom i 7-8 redova teksta), označim cijeli tekst (tablicu), copy, otvorim Dreamweaver, paste - nema ništa, ponovim postupak u uvjerenju da nešto nisam dobro učinio, kad ono, za promijenu -opet ništa. Pogledam u Finderu clipboard - kaže sadrži samo tekst bez slike, no neće niti tekst zalijepiti. Probao sam lijepiti u druge aplikacije, u Photoshopu zalijepi sve kao sliku - znači radi. Sa Office-om 2004 je sve normalno radilo, pokušao sam i deinstalirati 2004 i ponovno instalirati 2008 - rezultat je isti.

Dakle, nagradno pitanje glasi: k'o tu moje koke ...

a)brljotina uzrokovana 2008-icom koja bi se trebala ispraviti updateom (uskoro)
b)brljotina Dreamweaver-a (CS3)
c)kombinacija ovih dvaju brljotina
d)hladnoća u Sibiru, popij par piva pa će ići

NAGRADE:

1. Tapšanje po ramenu
2. Drvena pločica (privjesak) protiv uroka, bilo gdje da si možeš kucnuti u drvo!
3. Prenošenje priče s koljena na koljeno

Pozdrav

Darko, Osijek
Tema zaključana.
17.01.2008 | 19:46
Office 2008 na Macu nisam vidio. U Office 2007 za Win ima jedna kvačica kojom određuješ defaultni format za copy i cut (plain text, Unicode, rich,...).

Može glupo pitanje? Jesi probao direktno drag iz jednog prozora u drugi? A jesi probao u Wordu snimiti kao HTML pa otvoriti u Dreamweaveru?

Ako sam pomogao, drvenu pločicu mi pošalji mailom
Tema zaključana.
17.01.2008 | 21:23